Vašu NOVOSTAVBU uzavrieme komplet celú - OKNÁ DVERE BRÁNY DOPLNKY

Úplne NOVÉ špeciálne patentované TROJSKLO V CENE

7 ročná koncernová ZÁRUKA a poctivá montáž na pásky a fólie

O 22% viac skla = viac svetla u vás = nižšia cena PREMIUM okien

 

5 VECÍ NA KTORÉ NESMIETE ZABUDNÚŤ, ABY STE PRI DODÁVKE OKIEN

NA NOVOSTAVBU PREDIŠLI PROBLÉMOM A CHYBÁM

Nenechajte nič na náhodu a stiahnite si príručku ZDARMA

E-book: "5 kľúčových chýb pri realizácii okien na novostavbu."
Stiahnuť PRÍRUČKU teraz

Zásady spracovania a ochrany osobných údajov

Prvých 5 tajomstiev - 10 dňová výzva

page3_pic1.jpg

26.08.2015 - čítané 1247x
Ako nám odhalenie prvých 5 tajomstiev z kurzu "Život na pravej strane" pomohlo v našom biznise.


V našom biznise je jedna z dôležitejších vecí komunikácia so zákazníkom. Na začiatku nášho podnikania v tomto biznise pred cca 10 rokmi sme sa snažili zákazníkom naozaj fundovane poradiť.

Veľmi sme nebrali do úvahy to, čo nám zákazníci hovorili a dá sa povedať, že nás to ani veľmi nezaujímalo a ani sme ich požiadavky veľmi nechceli vypočuť. Ihneď sme sa v dobrom sústredili na to, čo by bolo pre nich najlepšie bez toho, aby sme si najskôr vypočuli ich názory a potreby.

Týmto štýlom často vznikal hneď na začiatu konflikt, pretože zákazník väčšinou chcel to, čo nie je napríklad technicky možné zrealizovať, alebo nejaké neštandardné riešenie, ktoré si vyžadovalo našu väčšiu námahu pri realizácii, poprípade zameral svoj focus na totálne nepodstatnú vec a tej sa skalopevne držal.

Nevedeli sme nájsť spoločnú reč, pretože zákaznk bol sklamaný z toho, že nedostane presne to čo chce a my sme mu nasilu vnucovali lepšie (v našom ponímaní) riešenie. Bolo to presne podľa porekladla: "Ja o koze, ty o voze" :-)

Dlho sme nevedeli pochopiť v čom je problém a prečo si nakoniec zákazník kúpi presne to, čo sme mu vysvetľovali ako prvý ale od inej firmy. A j keď sme robili tieto chyby nejaký biznis sa nám predsa len podaril. Sústredili sme sa na to, čo nám išlo lepšie a naša štatistika spokojných zákazníkov bola takmer na úrovni 100%. Čiže keď sme už nejakého zákazníka získali, takmer určite sme z neho spravili spokojného zákazníka.

Na tomto princípe spokojných zákazníkov sme vybudovali klientelu iba cez odporúčania.

V dnešnej dobe keď je veľká konkurencia a aj zákazníci sú náročnejší sme hľadali spôsob ako by sme dokázali pri prvom kontakte navodiť atmosféru keď nás zákazník bude viac chcieť ako my jeho. Začali sme sa vzdelávať cez rôzne online kurzy a hľadali inšpiráciu a nápady pre ďalší rozvoj podnikania. A ako sa vraví "kto hľadá-nájde" aj my sme natrafili na úžasný kurz Jirku Mazura: "Život na pravej strane". Už pilotné webináre k tomu kurzu nám dali mnoho nápadov a posunuli nás v našom podnikateľskom myslení. Počas kurzu sa učíme o rôznych firemných tajomstvách:-) Je ich 13. Zatiaľ sme odbjavili prvých 6.

1.Naučili sme sa ako efektívne využívať čas, uvedomili si ako veľakrát mrháme časom na nepodstatné a neefektívne činnosti a koľko nás to stojí...

2. Ako nastaviť focus koncentráciu na činnosti, ktoré sú pre nás naozaj dôležité a uvedomiť si, že niektoré veci sú pre nás naozaj neefektívne a môžeme ich delegovať na druhých

3. Prišli sme na to, aké sú pákove efekty v našom podnikaní, ako nás posunú dopredu pomôžu nám znásobiť naše príjmy.

4. Pravidlo 80/20 - tu sme mali veľké rezervy, resp. vôbec sme ho nevyužívali. Aj v podnikaní sa môže stať, že človek upadne do tzv. "rutiny" - robí poporiadku činnosti, veci, ktoré sú dôležité, súrne, ktoré musia byť do určitého termínu hotové a neuvedomuje si aký to má celkový dopad na jeho podniaknie, prípadne to ani nesleduje. Vďaka tomuto kurzu sme mnohé veci zmenili a začali uplatňovať paretovo pravidlo.

5. Strategická komunikácia a myslenie je ďalšie tajomstvo ktoré nás posunulo dopredu.

Dnes už vieme, že je dôležité vypočuť si zákazníka, jeho potreby, priority, na čom mu záleží, čo je pre ňho dôležité,  na čom si zakladá a čo očakáva.  Následne mu ponúkneme riešenie, kde sú jeho požiadavky odzrkadlené, prípadne ak má záujem  poradíme, resp. navrhneme prijatelnejšie lepšie riešenia. Vždy je našim cieľom aby sa komunikácia a aj celkový uzavretý a zrealizovaný obchod končil  vzťahom win-win.

Tomáš a Ivana Loy

Zapoj sa do diskusie a pridaj komentár



 

5 VECÍ NA KTORÉ NESMIETE ZABUDNÚŤ, ABY STE PRI DODÁVKE OKIEN

NA NOVOSTAVBU PREDIŠLI PROBLÉMOM A CHYBÁM

Zazimujte stavbu bez stresov a starostí. Šetrite a poučte sa z cudzích chýb.

Nenechajte nič na náhodu a stiahnite si príručku ZDARMA

"5 kľúčových chýb pri realizácii okien na novostavbu."

 

Stiahni si príručku a vyhni sa TAK nedokonalostiam pri realizácii

 

 

Tomáš Loy

Podniká v stavebníctve od konca roku 2004. Preferuje pre zákazníkov, čo najvyššiu kvalitu výrobkov a dodaných prác pri súčasnom zosúladení ceny s rozpočtovými nákladmi a finančnými možnosťami investora.  Takmer vždy nájde ekonomický najvýhodnejšie riešenie  bez zníženia kvalitatívnych a úžitkových parametrov.

 

Môj príbeh v skratke

 

Toto sme práve dokončili

Aluhaus ELITE fotogaléria

Bardejov Košice Vzorový dom v Župčanoch pri Prešove

Prezrieť referenciu
Adora vchodové hliníkové dvere do domu oknoplast prymat Košice Bardejov Prešov Vzorový dom.jpg

Plastové okná PIXEL osadené do nízkoenergetického domu

Župčany

Prezrieť referenciu
01 po.jpg

Plastové okná PIXEL Quartz na novostavbu -nízkoenergetický dom

Svinia, okres Prešov

Prezrieť referenciu
002.jpg

Dodávka a montáž okien IDEAL 7000 PREMIUM SAVE s predsadenou montážou

Bardejov - Moliterka

Prezrieť referenciu
11 HST posuvne okno.jpg

Plastové okná do novostavby nízkoenergetického RD

Lúčka pri Giraltovciach

Prezrieť referenciu
IMG_4835.JPG

Okná prolux na domček v provensalskom štýle

Komárov pri Bardejove

Prezrieť referenciu
001.JPG

Vonkajšie žalúzie na plastové okná

Kováčová, okr. Zvolen

Prezrieť referenciu
001 príprava na vonkajšie žalúzie.jpg

Premium okná PIXEL na novostavbu

Košice

Prezrieť referenciu
002.jpg
Volajte +421 918 490 990
Táto stránka používa súbory cookies, používaním stránok súhlasíte s ich využívaním. OK